Tuleeko Oulusta maailman konesalikeskus?

Datacentereiden sijoituspaikoista käydään kovaa kilpailua maailmanlaajuisesti. BusinessOulun ja Heinäkuun työryhmä löi viisaat päänsä yhteen ja tuotti edustavan markkinointimateriaalin, joka on parasta aikaa käytössä messuilla ympäri maailman.

Projektin aikana syntynyttä:

  • Tarina Oulun ylivoimatekijöistä datacentereiden sijoituspaikkana
  • Hankkeen visuaalinen ilme
  • Messumateriaali: folderi, perusbrändi-konesalikirja, PowerPoint-esitys, kohdekortit, video sekä pöytä- ja perusrollupit.

Katso konesaliesite e-julkaisuna tästä

Työryhmä:

BusinessOulu
Christian Sundell
Petri Hyyppä

Mainostoimisto Heinäkuu
Keijo Särkijärvi
Katja Huotari

sekä molempien organisaatioiden avainhenkilöitä.

Preludi on nyt yhtä Creamedian kanssa.

Sama tiimi jatkaa, mutta yhdistyneessä viestintä-ja mainostoimistossa osaavia käsiä on entistä enemmän!

Siirry sivuille