Markkinointiblogi ja uutiset
Oppeja ja knoppeja markkinointiin maailmalta. Tilaa myös postaukset sähköpostiisi.
- Nokia – maailmanluokan brändimunaus Olen seurannut tiiviisti Nokian alamäkeä brändinrakennuksen näkökulmasta. Tässä pikkuisen – aavistuksen – hiukkasen tiukkasävyinen analyysinpoikanen. Lue lisää
- Innovaatioiden menestymisen laskuoppia Innovaatiot ovat hieno voimavara ja niiden avulla saavutetaan uusia menestystarinoita – tosin vain onnistuneet lanseeraukset huomataan. Innovaattorit kärsivät yleensä epäonnistumisista varsin itsenäisesti. Lue lisää
- Laman 10 käskyä Blogi tuli kirjoitettua alunperin alkuvuodesta 2009 tilanteessa jolloin maailma oli valmis. Kaikkealta tuli tietoa, että teollisuuden tilaukset ovat loppuneet kuin seinään ja kukaan ei uskaltanut tehdä mitään. Ajattelin ottaa tämän kirjoitelman mukaan myös uudelle vuosikymmenelle. Kyllä se lama vielä tulee uudestaan. Lue lisää
- Brändistä nauttiminen Brändin kirkastaminen ja brändistä huolehtiminen on ensiarvoisen tärkeää kaikenlaisille yrityksille, ja jopa ihmisille. Pienen kiertelyn jälkeen tulen tässä blogissa esittämään oman mielipiteeni brändin nauttimisesta. Olen huomannut, ettei tälläista termiä ei juurikaan käytetä, mutta mielestäni se on varsin kuvaava termi oikein tehdystä työstä. Lue lisää