Preludin erikoisosaajia

Meitä on täällä vakuuttava joukko luovia viestinnän ja teknologian osaajia. Esittelemme muutaman kokeneen, kansainvälisestikin tunnetun tekijämme.

Keijo Särkijärvi

CEO Keijo Särkijärvi

044 311 3111 Enable JavaScript to view protected content.

Keijo on vilpittömästi iloinen, että pääsee työelämässään auttamaan muita ja näkemään työn tuloksia asiakkaiden menestyksenä. Yli 20 vuotta hän on saanut kehittyä yhdessä hienojen yhteistyökumppaneiden kanssa.

Aina jatkuva uteliaisuus, innostus ja uuden oppimisen halu näkyy mm. MBA-tutkinnon suorittamisena 2013. Toimiminen laajassa kansainvälisessä kontaktipinnassa, strategisissa palavereissa ja pörssiyhtiön hallituksessa on antanut Keijolle hienoa näköalan laajuutta ja osaamista, mitä ei voi koulutuksella hankkia. Keijo ammentaa kokemuksestaan menestysreseptejä, ja osaa varoa myös niitä karikoita joihin jotkut ovat törmänneet.

Keijo kokee muuntautumisen aika ajoin tärkeäksi ja sitä sanomaa valistaa myös luennoiden ja asiakkaiden kanssa keskustellen.

Keijo uskoo, että Preludin positiivinen kehitys tarkoittaa edelleen lisää työpaikkoja, hyvinvointia ja menestystä omalle porukalle ja ympärillämme oleville asiakkaille ja sidosryhmille.

Tytti Karanka

Vanhempainvapaalla 1.10.2017 alkaen Tytti Karanka

044 731 1313 Enable JavaScript to view protected content.

Vaativimpien projektiemme takaa löytyy usein pieni, pedantti ja määrätietoinen pääohjelmistokehittäjämme Tytti Karanka. Tytti on suunnitellut, arkkitehtoinut, projektijohtanut, rakentanut, räätälöinyt ja julkaissut verkkosivuja, verkkokauppoja, asiakashallintajärjestelmiä, rajapintoja, palveluintegraatioita, verkkopalveluja, sisällönhallintajärjestelmiä, ilmoittautumis- ja ajanvarausjärjestelmiä, some-alustan... Huh.

Tytti ajattelee aina käytettävyys ja loppukäytön helppous edellä. Sekä asiakkaamme, että asiakkaan asiakkaalle, joiden tarpeet on usein hyvin erilaiset. Tyttiä kiinnostavat juuri ihmiset ja heidän käyttäytymisensä järjestelmissä. Kaikki teknologia on aina ja vain ihmistä varten.

Kun asiakkaalla on idea ja tahtotila, Tytti on hyvä kumppani kehittämään mitä tarvitaan.

Vapaa-ajalla Tytti harrastaa tanssia, haastavia käsitöitä, koiria ja kirjoja.

Katja Huotari

Designer Katja Huotari

044 731 1312 Enable JavaScript to view protected content.

Katjan työssä yhdistyvät konseptisuunnittelu, käyttöliittymäsuunnittelu, sisällöntuotanto ja visuaalisen ilmeen luominen. Yritysviestintää Katjan käsistä syntyy niin Startupeille kuin isoille toimijoille. Lähtökohtana työlle on aina asiakkaan toimialaan perehtyminen. Katjasta onkin hauskaa voida sanoa olevansa monen alan asiantuntija.

Katja kirjoittaa yrityksille myyntitekstejä ja luo uutta sisältöä kertomaan palveluista ja tuotteista niin verkkosivuilla kuin some-kampanjoissa. Yritysilmeitä syntyy vankalla kokemuksella eikä työhön ole vielä leipääntynyt.

Katjan asiakkaat ovat pääosin kiireisiä yrittäjiä ja projektien läpivienti heidän kanssaan vaatii oma-aloitteisuutta, periksiantamattomuutta ja yhteistyökykyä.

Sakri Viklund

Communications Manager, Green Company Effect Sakri Viklund

Enable JavaScript to view protected content.

Sakri on viestinnän moniottelija, jolla on takanaan vasta 35 värikästä vuotta kansainvälisen journalismin ja viestinnän parissa. Sakrin työskentelyssä tuoksuu vilpitön innostus ja maistuu vankka ammattitaito. Pari vuosikymmentä ulkomailla ja miljoona lentokilometriä ovat avanneet aisteja ja opettaneet Sakria ajattelemaan sen kuuluisan laatikon ulkopuolelta.

Sakrin ydinosaamista on suurten kokonaisuuksien hallinta ja moniosaaminen kansainvälisillä markkinoilla.

Sakrin tavoittena on tuoda uudenlaista ajattelumallia suomalaiseen markkinointiin ja viestintään. Näppäriä ratkaisuja tarvitaan etenkin juuri nyt mediakentän murrosvaiheessa.

Sanna Rousu

Project Manager, Green Company Effect Sanna Rousu

0400 472 975 Enable JavaScript to view protected content.

Sanna Rousu on pirteä kemiantekniikan tohtori, joka työskentelee yritysten vihreän verkoston Green Company Effectin parissa. Hän auttaa yrityksiä pääsemään mukaan ympäristötalkoisiin ja hyödyntämään ympäristöbrändiä myynnissään.

Työura paperi- ja kemianteollisuudessa on vienyt Sannaa eri puolille maailmaa jo yli 15 vuoden ajan. Viime vuodet hän on ollut kehittämässä ja kaupallistamassa painetun älyn ja elektroniikan ratkaisuja. Opiskellessa Sanna innostui ympäristöasioiden avainroolista uusien tuotteiden ja tuotantotekniikoiden kehittämisessä. Työ metsäteollisuudessa valaisi kuinka tärkeää ympäristöasioista viestiminen on käytännön toimien lisäksi – väärä viestiminen tai viestimättä jättäminen voi pilata brändin hetkessä vaikka olisi vuosia tehty töitä ympäristöasioiden eteen.